<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16005432\x26blogName\x3dAcemi+Blogcu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acemiblogcu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acemiblogcu.blogspot.com/\x26vt\x3d-655666249508531087', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Acemi Blogcu

Blog'a yeni başlayanlara amatör ruhu ile destek :)

Alan adı (domain) mı arıyorsunuz?

| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »

11/15/2005 8:40 ÖS

Bilgi için çok teşekkürler.
Gerçekten harika bir site.
Ama bir konuda kaygılıyım sence bu sitenin arka tarafında adminler search edilen kelimeleri logluyorlarmıdır.
Çünkü bir keresinde benim başıma geldi. Bir domainin paşinde idim.
Expire oldu. Pending de kaldı 30 günden falza hergün günde 6-7 kere bir siteden search ediyordum ve bir baktımki gece yarısı domain düşmüş ve bir çinli almış.
Sonrada terbiyesizce bana mail attı.
Bu domaini almak istiyorsan 500$ diye.
Çıldırmamak işten değil dimi :(

www.hosmuhabbet.com

Gönderen: Blogger Mert ALEMDAR    


11/15/2005 9:15 ÖS

İlginç bir tecrübe yaşamışsınız gerçekten :) Servis çok yeni, onun için kesin birşey söyleyemem. Ama bana bu servis ile böyle bir olaslığın gerçekleşmesi mantıksız gibi geliyor, çünkü arama yapabilmek için üye olmak gerekmiyor. Dolayısı ile aramayı yapan kişiye e-posta ile ulaşabilmeleri biraz zor, belki aldıkları domain'i hazırlayacakları bir teklif sayfasına yönlendirerek ulaşmayı deneyebilirler.

Bilemiyorum, her ne kadar mantıksız gelse de, sizin de tecrübe ettiğiniz üzere, olmayacak bir şey de değil :) Sanırım sizinki gibi bir durumda en doğru hareket, biraz daha fazla paraya kıyarak, backorder yapmak olurdu.

Gönderen: Blogger ali    


11/19/2005 1:35 ÖÖ

merhaba,
ben birşey öğrenmek istiyorum. kendime bir alan adı aldım ve blogger'a bu alan adımı uyarlamak istiyorum. yani adresim "pastaci.blogspot.com" ben "pastaci.net" yapmak istiyorum..
ayrıca hosting almam gerekiyormu..lütfen yardım..

Gönderen: Blogger Burcu ÜNAL    


11/19/2005 1:51 ÖÖ

Evet, size ftp erişimi sağlayan, bir hosting de almanız gerekiyor. Nasıl yapacağınız ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Gönderen: Blogger ali    


» Görüşünüzü ekleyin
IDéEFIXE