<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16005432\x26blogName\x3dAcemi+Blogcu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acemiblogcu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acemiblogcu.blogspot.com/\x26vt\x3d-655666249508531087', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Acemi Blogcu

Blog'a yeni başlayanlara amatör ruhu ile destek :)

Windows Live Messenger (MSN 8) davetiyeleri

| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »
| Sonraki »

1/19/2006 10:24 ÖÖ

Hiiim Windows live Beta davetiyesi haftalar önce başvurmuştum ama bana daha gelmemişti.
bulentzorlu@hotmail.com'a alabilirmiyim?

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 10:34 ÖÖ

Aldınız :)

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 11:10 ÖÖ

Merhaba Ben Mert,
2 gündür davetiye aramaktaydım ilaç gibi yazınızı gördüm.
Aşağıda mail adresimiz yazıyorum. Live Messenger da görüşmek üzere ;)

mertalemdar [at] hotmail . com

(kusurabakmayın mailimi spam olmasın diye böyle yazdım.)

'Bilgi Paylaştıkça Çoğalır'

Gönderen: Blogger Mert ALEMDAR    


1/19/2006 11:43 ÖÖ

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 11:52 ÖÖ

mert***@hotmail.com ve der***@gmail.com, sizlere de hayırlı olsun.

Not: der***@gmail.com'un sahibine; Maalesef Blogger'da yorumları düzenleyemiyorsunuz, sadece silebiliyorsunuz, onun için sizin yorumlarınızın tamamını, isteğinizin gerçekleşebilmesi doğrultusunda, silmek zorunda kaldım.

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 1:10 ÖS

windows live messenger da çok önemli değşiklikler varmış.. denemek çok isterim

engiiin et
gmail com

şimdiden teşekkürler



daha güvenli oldu :)

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 1:11 ÖS

Evet, gerçekten epeyce değişiklik var. Örneğin artık offline görünerek online olanlar ile diyalog kurabiliyorsunuz ve offline olan kişilere de gönderi yollayabiliyorsunuz (tıpkı ICQ'daki gibi, online olduklarında iletilmek üzere). Arayüz ile de ciddi biçimde oynamışlar.

Davetiyeniz gönderildi.

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 1:16 ÖS

ben de çok merak ettim. Gmail gibi kendini ağırdan satmaya başlamış msn. Bir davtetiye de ben rica ediyorum. yunus.evren@hotmail.com

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 1:35 ÖS

ıyyyk
renk uyumlarını hiiiç beğenmedim..

inşallah vista böyle değildir..:)

benim gözüme hiç hoş gelmedi
bi tek çevrim dışı mesaj yazmak hoş ama onunda havası beta dan çıkınca biter :)))

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 1:36 ÖS

ben de alayım mümkünse :)

bakubah {at} gmail.com

Gönderen: Blogger azer    


1/19/2006 2:00 ÖS

renk uyumlarını hiiiç beğenmedim...

Sanırım bunu tepkinin oluşacağını önceden tahmin etmişler ve renkleri değiştirmeyi oldukça kolaylaştırmışlar. Hemen her pencerenin üzerinde boya kovası var :)

Yunus bey ve Ba Kubah, sizin davetiyelerinizi de gönderdim.

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 2:28 ÖS

Selam,
mümkünse bende alabilirmiyim bir davetiye

Teşekkürler
Ali :)

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 2:30 ÖS

pardon mail adresimi yazmayı unuttum :)

ajemix |at| ajmx.net

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 2:41 ÖS

Sana da hayırlı olsun Ali :)

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 4:41 ÖS

Bir tane de ben istersem iyi olur sanırım, bu aralar Windows ile bayağı vakit geçiriyorum...

serkanaltuntas~~gmail~~com

Gönderen: Blogger Serkan    


1/19/2006 5:14 ÖS

merhaba teşekkürler.
karaltan@hotmil.com

Gönderen: Blogger ak    


1/19/2006 5:25 ÖS

Merhaba Ali Bey,

Boyle bir iltifatta bulundugunuz icin tesekkurler.

duzyol{at}hotmail.com adresime davetiye gonderebilirseniz sevinirim.

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 8:23 ÖS

Ben de rica edebilir miyim :)

alisari æ gmail : com

Gönderen: Blogger aliusta    


1/19/2006 8:45 ÖS

Serkan, Tahir ve Karaltan; davetiyeleriniz gönderildi.

Ali bey kusura bakmayın, maalesef başka davetiyem kalmadı. Yenileri ulaşır ulaşmaz size de bir tane gönderirim.

Gönderen: Blogger ali    


1/19/2006 10:01 ÖS

onurhan altıner

onurhan@hotmail.com.tr

teşekkürlerimle

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/19/2006 11:01 ÖS

Kısmet değilmiş, sağlık olsun :)

Gönderen: Blogger aliusta    


1/27/2006 2:26 ÖS

daveti ye olursa lütfen gönderirmisiniz.
emreenesyavuz@gmail.com

Gönderen: Blogger Alp Eren    


1/29/2006 7:43 ÖS

elinize davetiye geçerse 1 tanede bana gönderirimisiniz?

plttskn@gmail.com

Gönderen: Blogger Polat Ta?k?n    


1/29/2006 10:18 ÖS

Arkadaşlar elinizde davetiye varsa bana gönderirseniz çok sevinirim.Bende kendi arkadaşlarıma dağıtmayı düşünüyorum ama çevremde kimsede yok .İlgilenen arkadaşa çok teşekkür
email:yavuzbektas@hotmail.com

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/29/2006 10:27 ÖS

Arkadaşlar, ilginize teşekkür ederim fakat, gönderi altında da belirttiğim gibi, tüm davetiye haklarımı kullandım. Yeni davetiyeler ulaştığında yeni bir başlık açacağım, orada kaldığımız yerden devam ederiz :)

Gönderiyi yorumlara kapatıyorum.

Gönderen: Blogger ali    


» Görüşünüzü ekleyin
IDéEFIXE