<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16005432\x26blogName\x3dAcemi+Blogcu\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://acemiblogcu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr_TR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://acemiblogcu.blogspot.com/\x26vt\x3d-655666249508531087', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Acemi Blogcu

Blog'a yeni başlayanlara amatör ruhu ile destek :)

AcemiBlogcu.com

| Sonraki »

9/29/2005 8:26 ÖÖ

sevdim ben bu blogu

Gönderen: Anonymous Adsız    


9/29/2005 10:03 ÖS

memnuniyetinize sevindim, teşekkür ederim.

Gönderen: Blogger ali    


10/14/2005 3:04 ÖS

Ellerine sağlık...

Gönderen: Blogger hLL    


10/20/2005 2:22 ÖS

Merhabalar,
Benim gibi acemi bir blogcu için oldukça yararlı bir site olmuş.
Takip ve tavsiye edilecekler listemdesiniz.
Emekleriniz için teşekkürler.

Gönderen: Anonymous Adsız    


10/20/2005 10:57 ÖS

Yararlı olabildiğime sevindim, görüşleriniz için teşekkürler.

Gönderen: Blogger ali    


11/08/2005 4:09 ÖS

Merhaba:
o kadar çok gelip gitmeye başladım ki buraya, neredeyse girişte ayakkabılarımı çıkarıp, kapıyı kendi anahtarımla açacak kadar rahat hissediyorum kendimi burada :P Ve bu anlamda yapılmış tek işin gururunu taşımanızıda takdir ediyorum.
En kısa zamanda online'da karşılaşmak üzere. Çünkü sorulacak o denli çooook şey var ki!!!!

Gönderen: Anonymous Adsız    


11/08/2005 7:05 ÖS

teşekkürler ali bey

Gönderen: Anonymous Adsız    


11/08/2005 7:26 ÖS

İnanın en büyük keyfim buradaki yorumları okumak :) Asıl ben sizlere teşekkür ederim. Kapım herkese açık, görüşmek üzere.

Gönderen: Blogger ali    


12/11/2005 1:25 ÖÖ

Tebrikler ,takip ettiğim en iyi Türkçe Blog.

Gönderen: Blogger Seyhan Çelik    


1/01/2006 1:43 ÖS

ben de sevdimm bu blogu ^_^
emeğinize sağlıkkkk

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/22/2006 1:58 ÖS

Ali Hocam,

Faideli bir blog... Eminim benim gibi bircok kisi blogundan faydalaniyordur..

Ancak her girdinin altinda yer alan delicios, yahoo vb.. gibi butonlar butunlugu bozuyor... Cok goze batiyor ve sitenin genelindeki bütünlüge tezat bir durum yaratiyor.. Ozellikle kisa girdilerde, bir sayfada birden cok btuon gorundugunde...

Ancak senin siten, takdir senin...

Gönderen: Anonymous Adsız    


1/22/2006 2:46 ÖS

Ahmet bey, görüşürünüz için çok teşekkürler.

Bu butonları, okurlar ilgilendikleri yazıyı kendi kişisel yer imi araçlarına kolayca ekleyebilsinler diye yerleştirdim. Butonlar her gönderiye özel linkler içerdiklerinden gönderilerin hepsinin içinde bir yerlerde bulunmaları gerekiyor.

Site istatistiklerine bakınca da butonların hedefine ulaştığını ve okurlar tarafından kullanımlarının tercih edildiğini görmekteyim.

Ama butonların rahatsız ediciliği konusunda haklı olabilirsiniz, belki daha küçük ikonlar kullanmam bu durumu değiştirebilir. Özellikle bunların arasına bir de Digg ikonu eklemeyi düşünüyorken sanırım böyle bir değişim zorunluluk halini alacak :)

Gönderen: Blogger ali    


3/28/2006 2:20 ÖÖ

Merhaba, bende blogunuzu cok sevdim, anneme bir blog hazirlarken arama sonucu buldum ve cok yararlandim. Google'a ekleme yapmayı buradan ogrendim ve ekledim fakat google search bar mi ekleyecegim, yoksa bir google butonu mu olacak, ne yapmam lazim onu tam cozemedim, kodlari nereden alabilirim?

Gönderen: Anonymous Adsız    


4/11/2006 7:51 ÖS

merhaba, kurma olayını sizin blogunuzdan aldım :)) şimdi blogumu geliştirmeye çalışırken bir yandanda öğrenmeye çalışıyorum... ama hala kavrayamadığım noktalar var...ama bu şekilde bir bil paylaşımında bulunmanız çok memnun edici taktir gerektiren bir olay:) ne mutlu size... yahoo ya ekleme olayını çözemedim hangi url leri listelemem konusu mesela... görüşmek üzere dostçakalın...

Gönderen: Blogger z.pelin    


» Görüşünüzü ekleyin
IDéEFIXE